amely lehetővé teszi a kérelmező, és benyújtására. Amikor az amerikai benyújtott egy kérvényt a kontinentális kongresszus (mit), egyedül maradtak. Ez a kollektív dimenziót különböztet meg a legtöbb amerikai tapasztalatok a férjüket és testvéreket, valamint a nők a francia forradalom. Franciaországban a katolikus egyház keretet biztosított a megfelelő viselkedések rituálék, még a nők világi Applewhite és másutt; Harriet Darline [1990] illeték, G., figyelmes a körmenetek, a Sainte-Geneviève templomot nők Párizsban. Ezek a körmenetek, aki a borzalomnak a kevés kenyeret, aztán lassanként, 1789 nyarán, a világi pályafutását, erőszakos nők és Versailles. Párizsban, a céhek, a nők és más hasonló szervezeteknek felajánlott egy intézményi hagyomány, amelyen belül a nők közös élmény és a kollektív felelősség Applewhite és Levy [1990]. Nincs hagyománya, a céhek, az Egyesült Államokban. A katolikus egyház a marginális. Az egységes vallási csoport, amely a rendelkezésre álló teret, hogy a nők és a maguk szokott az állami és intézményi döntés volt a kvékerek, de sokkal kisebb pacifism, háború. Azt kérdezik, hogy a hazafiság. Ez egy új generációs, a hitelesség és a kvékerek sikerült különösen a rabszolgaság eltörléséért küzdő mozgalom élére, amely a becsvágy, a legnagyobb forradalom, azt az elvet, hogy "minden ember egyenlő" hozott létre. A következő tankolásig megtehető távolság Egyes nők azt a következtetést, hogy a forradalmian új generációs lőttek ki, az Egyesült Államok függetlenségének szószólója a pszichológiai nők, önérzetének, gazdasági függetlenség és a master legalább a saját életét. A szerző Judit [1798] őrmester azzal henceg, a "Nyugalmat", és a gazdasági függetlenség és a pszichológiai. Ez pontosan az, hogy Thomas Paine azzal érvelt, hogy az 1776 a "hazafiak", a józan ész röpiratát [Paine, 1776]. Azok az emberek, akik az új köztársasági kifejezett tanítása a tárgyaló és a csatába s a többi embert, föltételezte, hogy a nők ugyanolyan, mint az övék. Például a hadsereg tisztjei az öregségi nyugdíjra lenne jogosult, de nem azok az özvegyek. Annak ellenére, hogy kifejezett kívánságára a független polgár legyen saját tulajdona, például, hogy nem csak a kormánypártok szellemében a "lefedettség". "A férjek, mi büntetlenül - Abigail Adams, a javaslattevő a házasságon belüli erőszak esetében a köztársaságiakat, John Adams, majd a tanács nem?[4][4] Abigail Adams, John Adams, március 31-én 1776, Adams family... A megbeszéléseken az emberek a jó kormányzat át magukat a támadások ellen a király és a patriarchális női változata, a tükröződések, a kritika, a házasság patriarchális. A leveleket, könyveket, regényeket, verseket, csakúgy, mint a történész, Susan Klepp [2009], a fehér nők, a családi kapcsolatok. Úgy gondolom, hogy kevesebb a lányát, és üdvözli az új terhességek bejelentése a vigasztaló szó. Kifejezetten hivatkozik a szorongásai és a születési idő, az új, a gyermekek a saját és az oktatás - bár ezt az igényt arra, hogy az ígéret szerint jobb szülő a köztársaság. Amikor rájött, hogy a festők választották, inkább könyveket olvasni a hagyományos szimbólumok mellett, mint a termékenység, bőség. Nem tudták, hogy férjük azt remélték, hogy az önálló meghatározása és a függetlenség, ezek mind tovább nyújtózkodnak a politikai viszályok, megjelenik a hálószobában is. Klepp, Susan összefoglaló ez az átmeneti, feltűnő: 1776: a Függetlenségi Nyilatkozat érkezett családok, akik átlagosan 7,3 gyermeke. Az aláírók: a már 1787 a szövetségi alkotmány, az első ház az elnök és a tagok Washington a legfelsőbb bíróság az Egyesült Államok lett a mezőőr átlagosan kevesebb mint 5 gyermeket. Ezzel szemben az első évben a köztársaság, 1775-1825, fehér, ami azt jelenti, hogy a nők, az első, az ország észak-keleti részében, majd egyre inkább nyugat felé. A forradalom elkezdődött saját szobáikat [2009] Klepp,. Az coverture, igény az emberi jogok Általában, hogy a probléma az amerikai feminism volt Seneca 1867 1848 85199912 és a kiáltványt, amely a "Nyilatkozat az érzései. A világosságtól, közvetlennek, kizárni a politikai pártok és a nők először védekezni, hogy a közszféra még azelőtt, hogy képes megvédeni az emberi jogokat. A reformerek ellen gyakran kíséri az érveket, hogy a politikai élet. A feminism társadalmi mozgás keresése a kollektív kifejezés egy elégedetlenség a szabadságvesztés és az emberi jogok, és különösen a helyi forgalom, a fehér és a fekete nők mobilizálása, a mozgást, a rabszolgaság ellen, a fizikai és a szexuális rés nők és lányok. A reformerek voltak, főleg a jutalékok kizárólag nők, és amikor a sok egységeket, a nyilvánosság csak nő. A kisebbségi nők többet vállalt, aki az élményt, hogy beszéljen a nyilvános ülésein kvékerek maguk kifejezett, amit a kritikusok már "könnyű", azaz a nyilvános összejöveteleken, férfiak és nők. A 1830-1850. években, az aktivisták közötti együttműködés új stratégiák a szavában, és az emberi jogok. Azok a fogyasztók, hogy mobilizálják a boycotting által gyártott termékek a rabszolgák munkáját. Hála nekik, a politikai kérdések a kereskedelmi és a magán élet; a választott ruhát viselni, minden nap kellett venni. A fogyasztói bojkott továbbra is fontos fegyver az emberi jogokat, az aktivisták, a szakszervezetek a 20. század folyamán vagy a küzdelmek a munka ellen a workshopokon az ázsiai, és mi. A 1830S, a nők alárendelt helyzetbe kerül a rabszolgaság a kongresszusi dokumentum típus nagyon innovatív: a kollektív könyörögjek. A hagyományos egyéni hajlamos volt egy halom alatt eltűnnek a bürokratikus bürokrácia. A tömeg nem hallottam. Ahogy Susan Zaske?[5][5] (Lásd Susan Zaeske [2003, pp. 213-223], amely a..., aki tanulmányozta a petíciót - részletesen aláírták a petíciót a nők […] elutasította a "lefedettség", a férjek és apák, és megerősítette, hogy saját léte, mint az egyének. "A Kongresszus, 1837., mindkettő a rabszolgaság-ellenes petíció kapott - A nők százai által aláírt, és a férfiak és nők -, hogy a felolvasott volna a parlamenti ülésszak hetek óta. A képviselők a déli lekezelték, amely igazolja, hogy a nők voltak a gyanús, és erkölcsök szavazás egy (általában a szigony), nehogy a petíciók és beszéljék meg. John Quincy Adams azonban csak a korábbi amerikai elnök, aki folytatta pályafutását a hozzászólás, magas a nők, a vélemények", azaz minden, a béke és a háború, és minden egyéb fontos a társadalom". A következő évtizedekben tovább nő, a Kongresszusi petíciók hosszú javára. eltörlését. A harc során a nagy kampány folyamodót, akik hozzájárultak a 13. módosítást, amely jogilag a rabszolgaság keveréséhez, 1865. A törekvés önmagában politikai változás, amely a nők politisa A abolitionists támadták a leányhoz, s hangsúlyozza, hogy a megfogalmazott Grimke Angelina, 1836 -, hogy "Isten nem tett különbséget a férfiak és a nők között, az emberi lények […] mi az erkölcsileg csupán egy ember, egy nő is." [Grimke, 1838, p. 122]. A védekezéshez fűződő rabszolgák a led kérlelhetetlenül megvédeni saját jogait, a nők, az, hogy miért, és hogy a nemek közötti kapcsolatok is kritizálja a vám és az amerikaiak. 1848 nyarán öt barátok, Seneca, a New York-i: a "patak", "a felgyülemlett elégedetlenség", és úgy döntött, hogy összehívja az "Egyezmény a nők jogait". A dátum nem ártalmatlan: találkoztak abban a pillanatban, amikor a New York állam küzd a mélyreható alkotmányos változtatások és különösen a jogszabályi amely lehetővé teszi a kérelmező, és benyújtására. Amikor az amerikai benyújtott egy kérvényt a kontinentális kongresszus (mit), egyedül maradtak. Ez a kollektív dimenziót különböztet meg a legtöbb amerikai tapasztalatok a férjüket és testvéreket, valamint a nők a francia forradalom. Franciaországban a katolikus egyház keretet biztosított a megfelelő viselkedések rituálék, még a nők világi Applewhite és másutt; Harriet Darline [1990] illeték, G., figyelmes a körmenetek, a Sainte-Geneviève templomot nők Párizsban. Ezek a körmenetek, aki a borzalomnak a kevés kenyeret, aztán lassanként, 1789 nyarán, a világi pályafutását, erőszakos nők és Versailles. Párizsban, a céhek, a nők és más hasonló szervezeteknek felajánlott egy intézményi hagyomány, amelyen belül a nők közös élmény és a kollektív felelősség Applewhite és Levy [1990]. Nincs hagyománya, a céhek, az Egyesült Államokban. A katolikus egyház a marginális. Az egységes vallási csoport, amely a rendelkezésre álló teret, hogy a nők és a maguk szokott az állami és intézményi döntés volt a kvékerek, de sokkal kisebb pacifism, háború. Azt kérdezik, hogy a hazafiság. Ez egy új generációs, a hitelesség és a kvékerek sikerült különösen a rabszolgaság eltörléséért küzdő mozgalom élére, amely a becsvágy, a legnagyobb forradalom, azt az elvet, hogy "minden ember egyenlő" hozott létre. A következő tankolásig megtehető távolság Egyes nők azt a következtetést, hogy a forradalmian új generációs lőttek ki, az Egyesült Államok függetlenségének szószólója a pszichológiai nők, önérzetének, gazdasági függetlenség és a master legalább a saját életét. A szerző Judit [1798] őrmester azzal henceg, a "Nyugalmat", és a gazdasági függetlenség és a pszichológiai. Ez pontosan az, hogy Thomas Paine azzal érvelt, hogy az 1776 a "hazafiak", a józan ész röpiratát [Paine, 1776]. Azok az emberek, akik az új köztársasági kifejezett tanítása a tárgyaló és a csatába s a többi embert, föltételezte, hogy a nők ugyanolyan, mint az övék. Például a hadsereg tisztjei az öregségi nyugdíjra lenne jogosult, de nem azok az özvegyek. Annak ellenére, hogy kifejezett kívánságára a független polgár legyen saját tulajdona, például, hogy nem csak a kormánypártok szellemében a "lefedettség". "A férjek, mi büntetlenül - Abigail Adams, a javaslattevő a házasságon belüli erőszak esetében a köztársaságiakat, John Adams, majd a tanács nem?[4][4] Abigail Adams, John Adams, március 31-én 1776, Adams family... A megbeszéléseken az emberek a jó kormányzat át magukat a támadások ellen a király és a patriarchális női változata, a tükröződések, a kritika, a házasság patriarchális. A leveleket, könyveket, regényeket, verseket, csakúgy, mint a történész, Susan Klepp [2009], a fehér nők, a családi kapcsolatok. Úgy gondolom, hogy kevesebb a lányát, és üdvözli az új terhességek bejelentése a vigasztaló szó. Kifejezetten hivatkozik a szorongásai és a születési idő, az új, a gyermekek a saját és az oktatás - bár ezt az igényt arra, hogy az ígéret szerint jobb szülő a köztársaság. Amikor rájött, hogy a festők választották, inkább könyveket olvasni a hagyományos szimbólumok mellett, mint a termékenység, bőség. Nem tudták, hogy férjük azt remélték, hogy az önálló meghatározása és a függetlenség, ezek mind tovább nyújtózkodnak a politikai viszályok, megjelenik a hálószobában is. Klepp, Susan összefoglaló ez az átmeneti, feltűnő: 1776: a Függetlenségi Nyilatkozat érkezett családok, akik átlagosan 7,3 gyermeke. Az aláírók: a már 1787 a szövetségi alkotmány, az első ház az elnök és a tagok Washington a legfelsőbb bíróság az Egyesült Államok lett a mezőőr átlagosan kevesebb mint 5 gyermeket. Ezzel szemben az első évben a köztársaság, 1775-1825, fehér, ami azt jelenti, hogy a nők, az első, az ország észak-keleti részében, majd egyre inkább nyugat felé. A forradalom elkezdődött saját szobáikat [2009] Klepp,. Az coverture, igény az emberi jogok Általában, hogy a probléma az amerikai feminism volt Seneca 1867 1848 85199912 és a kiáltványt, amely a "Nyilatkozat az érzései. A világosságtól, közvetlennek, kizárni a politikai pártok és a nők először védekezni, hogy a közszféra még azelőtt, hogy képes megvédeni az emberi jogokat. A reformerek ellen gyakran kíséri az érveket, hogy a politikai élet. A feminism társadalmi mozgás keresése a kollektív kifejezés egy elégedetlenség a szabadságvesztés és az emberi jogok, és különösen a helyi forgalom, a fehér és a fekete nők mobilizálása, a mozgást, a rabszolgaság ellen, a fizikai és a szexuális rés nők és lányok. A reformerek voltak, főleg a jutalékok kizárólag nők, és amikor a sok egységeket, a nyilvánosság csak nő. A kisebbségi nők többet vállalt, aki az élményt, hogy beszéljen a nyilvános ülésein kvékerek maguk kifejezett, amit a kritikusok már "könnyű", azaz a nyilvános összejöveteleken, férfiak és nők. A 1830-1850. években, az aktivisták közötti együttműködés új stratégiák a szavában, és az emberi jogok. Azok a fogyasztók, hogy mobilizálják a boycotting által gyártott termékek a rabszolgák munkáját. Hála nekik, a politikai kérdések a kereskedelmi és a magán élet; a választott ruhát viselni, minden nap kellett venni. A fogyasztói bojkott továbbra is fontos fegyver az emberi jogokat, az aktivisták, a szakszervezetek a 20. század folyamán vagy a küzdelmek a munka ellen a workshopokon az ázsiai, és mi. A 1830S, a nők alárendelt helyzetbe kerül a rabszolgaság a kongresszusi dokumentum típus nagyon innovatív: a kollektív könyörögjek. A hagyományos egyéni hajlamos volt egy halom alatt eltűnnek a bürokratikus bürokrácia. A tömeg nem hallottam. Ahogy Susan Zaske?[5][5] (Lásd Susan Zaeske [2003, pp. 213-223], amely a..., aki tanulmányozta a petíciót - részletesen aláírták a petíciót a nők […] elutasította a "lefedettség", a férjek és apák, és megerősítette, hogy saját léte, mint az egyének. "A Kongresszus, 1837., mindkettő a rabszolgaság-ellenes petíció kapott - A nők százai által aláírt, és a férfiak és nők -, hogy a felolvasott volna a parlamenti ülésszak hetek óta. A képviselők a déli lekezelték, amely igazolja, hogy a nők voltak a gyanús, és erkölcsök szavazás egy (általában a szigony), nehogy a petíciók és beszéljék meg. John Quincy Adams azonban csak a korábbi amerikai elnök, aki folytatta pályafutását a hozzászólás, magas a nők, a vélemények", azaz minden, a béke és a háború, és minden egyéb fontos a társadalom". A következő évtizedekben tovább nő, a Kongresszusi petíciók hosszú javára. eltörlését. A harc során a nagy kampány folyamodót, akik hozzájárultak a 13. módosítást, amely jogilag a rabszolgaság keveréséhez, 1865. A törekvés önmagában politikai változás, amely a nők politisa A abolitionists támadták a leányhoz, s hangsúlyozza, hogy a megfogalmazott Grimke Angelina, 1836 -, hogy "Isten nem tett különbséget a férfiak és a nők között, az emberi lények […] mi az erkölcsileg csupán egy ember, egy nő is." [Grimke, 1838, p. 122]. A védekezéshez fűződő rabszolgák a led kérlelhetetlenül megvédeni saját jogait, a nők, az, hogy miért, és hogy a nemek közötti kapcsolatok is kritizálja a vám és az amerikaiak. 1848 nyarán öt barátok, Seneca, a New York-i: a "patak", "a felgyülemlett elégedetlenség", és úgy döntött, hogy összehívja az "Egyezmény a nők jogait". A dátum nem ártalmatlan: találkoztak abban a pillanatban, amikor a New York állam küzd a mélyreható alkotmányos változtatások és különösen a jogszabályi amely lehetővé teszi a kérelmező, és benyújtására. Amikor az amerikai benyújtott egy kérvényt a kontinentális kongresszus (mit), egyedül maradtak. Ez a kollektív dimenziót különböztet meg a legtöbb amerikai tapasztalatok a férjüket és testvéreket, valamint a nők a francia forradalom. Franciaországban a katolikus egyház keretet biztosított a megfelelő viselkedések rituálék, még a nők világi Applewhite és másutt; Harriet Darline [1990] illeték, G., figyelmes a körmenetek, a Sainte-Geneviève templomot nők Párizsban. Ezek a körmenetek, aki a borzalomnak a kevés kenyeret, aztán lassanként, 1789 nyarán, a világi pályafutását, erőszakos nők és Versailles. Párizsban, a céhek, a nők és más hasonló szervezeteknek felajánlott egy intézményi hagyomány, amelyen belül a nők közös élmény és a kollektív felelősség Applewhite és Levy [1990]. Nincs hagyománya, a céhek, az Egyesült Államokban. A katolikus egyház a marginális. Az egységes vallási csoport, amely a rendelkezésre álló teret, hogy a nők és a maguk szokott az állami és intézményi döntés volt a kvékerek, de sokkal kisebb pacifism, háború. Azt kérdezik, hogy a hazafiság. Ez egy új generációs, a hitelesség és a kvékerek sikerült különösen a rabszolgaság eltörléséért küzdő mozgalom élére, amely a becsvágy, a legnagyobb forradalom, azt az elvet, hogy "minden ember egyenlő" hozott létre. A következő tankolásig megtehető távolság Egyes nők azt a következtetést, hogy a forradalmian új generációs lőttek ki, az Egyesült Államok függetlenségének szószólója a pszichológiai nők, önérzetének, gazdasági függetlenség és a master legalább a saját életét. A szerző Judit [1798] őrmester azzal henceg, a "Nyugalmat", és a gazdasági függetlenség és a pszichológiai. Ez pontosan az, hogy Thomas Paine azzal érvelt, hogy az 1776 a "hazafiak", a józan ész röpiratát [Paine, 1776]. Azok az emberek, akik az új köztársasági kifejezett tanítása a tárgyaló és a csatába s a többi embert, föltételezte, hogy a nők ugyanolyan, mint az övék. Például a hadsereg tisztjei az öregségi nyugdíjra lenne jogosult, de nem azok az özvegyek. Annak ellenére, hogy kifejezett kívánságára a független polgár legyen saját tulajdona, például, hogy nem csak a kormánypártok szellemében a "lefedettség". "A férjek, mi büntetlenül - Abigail Adams, a javaslattevő a házasságon belüli erőszak esetében a köztársaságiakat, John Adams, majd a tanács nem?[4][4] Abigail Adams, John Adams, március 31-én 1776, Adams family... A megbeszéléseken az emberek a jó kormányzat át magukat a támadások ellen a király és a patriarchális női változata, a tükröződések, a kritika, a házasság patriarchális. A leveleket, könyveket, regényeket, verseket, csakúgy, mint a történész, Susan Klepp [2009], a fehér nők, a családi kapcsolatok. Úgy gondolom, hogy kevesebb a lányát, és üdvözli az új terhességek bejelentése a vigasztaló szó. Kifejezetten hivatkozik a szorongásai és a születési idő, az új, a gyermekek a saját és az oktatás - bár ezt az igényt arra, hogy az ígéret szerint jobb szülő a köztársaság. Amikor rájött, hogy a festők választották, inkább könyveket olvasni a hagyományos szimbólumok mellett, mint a termékenység, bőség. Nem tudták, hogy férjük azt remélték, hogy az önálló meghatározása és a függetlenség, ezek mind tovább nyújtózkodnak a politikai viszályok, megjelenik a hálószobában is. Klepp, Susan összefoglaló ez az átmeneti, feltűnő: 1776: a Függetlenségi Nyilatkozat érkezett családok, akik átlagosan 7,3 gyermeke. Az aláírók: a már 1787 a szövetségi alkotmány, az első ház az elnök és a tagok Washington a legfelsőbb bíróság az Egyesült Államok lett a mezőőr átlagosan kevesebb mint 5 gyermeket. Ezzel szemben az első évben a köztársaság, 1775-1825, fehér, ami azt jelenti, hogy a nők, az első, az ország észak-keleti részében, majd egyre inkább nyugat felé. A forradalom elkezdődött saját szobáikat [2009] Klepp,. Az coverture, igény az emberi jogok Általában, hogy a probléma az amerikai feminism volt Seneca 1867 1848 85199912 és a kiáltványt, amely a "Nyilatkozat az érzései. A világosságtól, közvetlennek, kizárni a politikai pártok és a nők először védekezni, hogy a közszféra még azelőtt, hogy képes megvédeni az emberi jogokat. A reformerek ellen gyakran kíséri az érveket, hogy a politikai élet. A feminism társadalmi mozgás keresése a kollektív kifejezés egy elégedetlenség a szabadságvesztés és az emberi jogok, és különösen a helyi forgalom, a fehér és a fekete nők mobilizálása, a mozgást, a rabszolgaság ellen, a fizikai és a szexuális rés nők és lányok. A reformerek voltak, főleg a jutalékok kizárólag nők, és amikor a sok egységeket, a nyilvánosság csak nő. A kisebbségi nők többet vállalt, aki az élményt, hogy beszéljen a nyilvános ülésein kvékerek maguk kifejezett, amit a kritikusok már "könnyű", azaz a nyilvános összejöveteleken, férfiak és nők. A 1830-1850. években, az aktivisták közötti együttműködés új stratégiák a szavában, és az emberi jogok. Azok a fogyasztók, hogy mobilizálják a boycotting által gyártott termékek a rabszolgák munkáját. Hála nekik, a politikai kérdések a kereskedelmi és a magán élet; a választott ruhát viselni, minden nap kellett venni. A fogyasztói bojkott továbbra is fontos fegyver az emberi jogokat, az aktivisták, a szakszervezetek a 20. század folyamán vagy a küzdelmek a munka ellen a workshopokon az ázsiai, és mi. A 1830S, a nők alárendelt helyzetbe kerül a rabszolgaság a kongresszusi dokumentum típus nagyon innovatív: a kollektív könyörögjek. A hagyományos egyéni hajlamos volt egy halom alatt eltűnnek a bürokratikus bürokrácia. A tömeg nem hallottam. Ahogy Susan Zaske?[5][5] (Lásd Susan Zaeske [2003, pp. 213-223], amely a..., aki tanulmányozta a petíciót - részletesen aláírták a petíciót a nők […] elutasította a "lefedettség", a férjek és apák, és megerősítette, hogy saját léte, mint az egyének. "A Kongresszus, 1837., mindkettő a rabszolgaság-ellenes petíció kapott - A nők százai által aláírt, és a férfiak és nők -, hogy a felolvasott volna a parlamenti ülésszak hetek óta. A képviselők a déli lekezelték, amely igazolja, hogy a nők voltak a gyanús, és erkölcsök szavazás egy (általában a szigony), nehogy a petíciók és beszéljék meg. John Quincy Adams azonban csak a korábbi amerikai elnök, aki folytatta pályafutását a hozzászólás, magas a nők, a vélemények", azaz minden, a béke és a háború, és minden egyéb fontos a társadalom". A következő évtizedekben tovább nő, a Kongresszusi petíciók hosszú javára. eltörlését. A harc során a nagy kampány folyamodót, akik hozzájárultak a 13. módosítást, amely jogilag a rabszolgaság keveréséhez, 1865. A törekvés önmagában politikai változás, amely a nők politisa A abolitionists támadták a leányhoz, s hangsúlyozza, hogy a megfogalmazott Grimke Angelina, 1836 -, hogy "Isten nem tett különbséget a férfiak és a nők között, az emberi lények […] mi az erkölcsileg csupán egy ember, egy nő is." [Grimke, 1838, p. 122]. A védekezéshez fűződő rabszolgák a led kérlelhetetlenül megvédeni saját jogait, a nők, az, hogy miért, és hogy a nemek közötti kapcsolatok is kritizálja a vám és az amerikaiak. 1848 nyarán öt barátok, Seneca, a New York-i: a "patak", "a felgyülemlett elégedetlenség", és úgy döntött, hogy összehívja az "Egyezmény a nők jogait". A dátum nem ártalmatlan: találkoztak abban a pillanatban, amikor a New York állam küzd a mélyreható alkotmányos változtatások és különösen a jogszabályi amely lehetővé teszi a kérelmező, és benyújtására. Amikor az amerikai benyújtott egy kérvényt a kontinentális kongresszus (mit), egyedül maradtak. Ez a kollektív dimenziót különböztet meg a legtöbb amerikai tapasztalatok a férjüket és testvéreket, valamint a nők a francia forradalom. Franciaországban a katolikus egyház keretet biztosított a megfelelő viselkedések rituálék, még a nők világi Applewhite és másutt; Harriet Darline [1990] illeték, G., figyelmes a körmenetek, a Sainte-Geneviève templomot nők Párizsban. Ezek a körmenetek, aki a borzalomnak a kevés kenyeret, aztán lassanként, 1789 nyarán, a világi pályafutását, erőszakos nők és Versailles. Párizsban, a céhek, a nők és más hasonló szervezeteknek felajánlott egy intézményi hagyomány, amelyen belül a nők közös élmény és a kollektív felelősség Applewhite és Levy [1990]. Nincs hagyománya, a céhek, az Egyesült Államokban. A katolikus egyház a marginális. Az egységes vallási csoport, amely a rendelkezésre álló teret, hogy a nők és a maguk szokott az állami és intézményi döntés volt a kvékerek, de sokkal kisebb pacifism, háború. Azt kérdezik, hogy a hazafiság. Ez egy új generációs, a hitelesség és a kvékerek sikerült különösen a rabszolgaság eltörléséért küzdő mozgalom élére, amely a becsvágy, a legnagyobb forradalom, azt az elvet, hogy "minden ember egyenlő" hozott létre. A következő tankolásig megtehető távolság Egyes nők azt a következtetést, hogy a forradalmian új generációs lőttek ki, az Egyesült Államok függetlenségének szószólója a pszichológiai nők, önérzetének, gazdasági függetlenség és a master legalább a saját életét. A szerző Judit [1798] őrmester azzal henceg, a "Nyugalmat", és a gazdasági függetlenség és a pszichológiai. Ez pontosan az, hogy Thomas Paine azzal érvelt, hogy az 1776 a "hazafiak", a józan ész röpiratát [Paine, 1776]. Azok az emberek, akik az új köztársasági kifejezett tanítása a tárgyaló és a csatába s a többi embert, föltételezte, hogy a nők ugyanolyan, mint az övék. Például a hadsereg tisztjei az öregségi nyugdíjra lenne jogosult, de nem azok az özvegyek. Annak ellenére, hogy kifejezett kívánságára a független polgár legyen saját tulajdona, például, hogy nem csak a kormánypártok szellemében a "lefedettség". "A férjek, mi büntetlenül - Abigail Adams, a javaslattevő a házasságon belüli erőszak esetében a köztársaságiakat, John Adams, majd a tanács nem?[4][4] Abigail Adams, John Adams, március 31-én 1776, Adams family... A megbeszéléseken az emberek a jó kormányzat át magukat a támadások ellen a király és a patriarchális női változata, a tükröződések, a kritika, a házasság patriarchális. A leveleket, könyveket, regényeket, verseket, csakúgy, mint a történész, Susan Klepp [2009], a fehér nők, a családi kapcsolatok. Úgy gondolom, hogy kevesebb a lányát, és üdvözli az új terhességek bejelentése a vigasztaló szó. Kifejezetten hivatkozik a szorongásai és a születési idő, az új, a gyermekek a saját és az oktatás - bár ezt az igényt arra, hogy az ígéret szerint jobb szülő a köztársaság. Amikor rájött, hogy a festők választották, inkább könyveket olvasni a hagyományos szimbólumok mellett, mint a termékenység, bőség. Nem tudták, hogy férjük azt remélték, hogy az önálló meghatározása és a függetlenség, ezek mind tovább nyújtózkodnak a politikai viszályok, megjelenik a hálószobában is. Klepp, Susan összefoglaló ez az átmeneti, feltűnő: 1776: a Függetlenségi Nyilatkozat érkezett családok, akik átlagosan 7,3 gyermeke. Az aláírók: a már 1787 a szövetségi alkotmány, az első ház az elnök és a tagok Washington a legfelsőbb bíróság az Egyesült Államok lett a mezőőr átlagosan kevesebb mint 5 gyermeket. Ezzel szemben az első évben a köztársaság, 1775-1825, fehér, ami azt jelenti, hogy a nők, az első, az ország észak-keleti részében, majd egyre inkább nyugat felé. A forradalom elkezdődött saját szobáikat [2009] Klepp,. Az coverture, igény az emberi jogok Általában, hogy a probléma az amerikai feminism volt Seneca 1867 1848 85199912 és a kiáltványt, amely a "Nyilatkozat az érzései. A világosságtól, közvetlennek, kizárni a politikai pártok és a nők először védekezni, hogy a közszféra még azelőtt, hogy képes megvédeni az emberi jogokat. A reformerek ellen gyakran kíséri az érveket, hogy a politikai élet. A feminism társadalmi mozgás keresése a kollektív kifejezés egy elégedetlenség a szabadságvesztés és az emberi jogok, és különösen a helyi forgalom, a fehér és a fekete nők mobilizálása, a mozgást, a rabszolgaság ellen, a fizikai és a szexuális rés nők és lányok. A reformerek voltak, főleg a jutalékok kizárólag nők, és amikor a sok egységeket, a nyilvánosság csak nő. A kisebbségi nők többet vállalt, aki az élményt, hogy beszéljen a nyilvános ülésein kvékerek maguk kifejezett, amit a kritikusok már "könnyű", azaz a nyilvános összejöveteleken, férfiak és nők. A 1830-1850. években, az aktivisták közötti együttműködés új stratégiák a szavában, és az emberi jogok. Azok a fogyasztók, hogy mobilizálják a boycotting által gyártott termékek a rabszolgák munkáját. Hála nekik, a politikai kérdések a kereskedelmi és a magán élet; a választott ruhát viselni, minden nap kellett venni. A fogyasztói bojkott továbbra is fontos fegyver az emberi jogokat, az aktivisták, a szakszervezetek a 20. század folyamán vagy a küzdelmek a munka ellen a workshopokon az ázsiai, és mi. A 1830S, a nők alárendelt helyzetbe kerül a rabszolgaság a kongresszusi dokumentum típus nagyon innovatív: a kollektív könyörögjek. A hagyományos egyéni hajlamos volt egy halom alatt eltűnnek a bürokratikus bürokrácia. A tömeg nem hallottam. Ahogy Susan Zaske?[5][5] (Lásd Susan Zaeske [2003, pp. 213-223], amely a..., aki tanulmányozta a petíciót - részletesen aláírták a petíciót a nők […] elutasította a "lefedettség", a férjek és apák, és megerősítette, hogy saját léte, mint az egyének. "A Kongresszus, 1837., mindkettő a rabszolgaság-ellenes petíció kapott - A nők százai által aláírt, és a férfiak és nők -, hogy a felolvasott volna a parlamenti ülésszak hetek óta. A képviselők a déli lekezelték, amely igazolja, hogy a nők voltak a gyanús, és erkölcsök szavazás egy (általában a szigony), nehogy a petíciók és beszéljék meg. John Quincy Adams azonban csak a korábbi amerikai elnök, aki folytatta pályafutását a hozzászólás, magas a nők, a vélemények", azaz minden, a béke és a háború, és minden egyéb fontos a társadalom". A következő évtizedekben tovább nő, a Kongresszusi petíciók hosszú javára. eltörlését. A harc során a nagy kampány folyamodót, akik hozzájárultak a 13. módosítást, amely jogilag a rabszolgaság keveréséhez, 1865. A törekvés önmagában politikai változás, amely a nők politisa A abolitionists támadták a leányhoz, s hangsúlyozza, hogy a megfogalmazott Grimke Angelina, 1836 -, hogy "Isten nem tett különbséget a férfiak és a nők között, az emberi lények […] mi az erkölcsileg csupán egy ember, egy nő is." [Grimke, 1838, p. 122]. A védekezéshez fűződő rabszolgák a led kérlelhetetlenül megvédeni saját jogait, a nők, az, hogy miért, és hogy a nemek közötti kapcsolatok is kritizálja a vám és az amerikaiak. 1848 nyarán öt barátok, Seneca, a New York-i: a "patak", "a felgyülemlett elégedetlenség", és úgy döntött, hogy összehívja az "Egyezmény a nők jogait". A dátum nem ártalmatlan: találkoztak abban a pillanatban, amikor a New York állam küzd a mélyreható alkotmányos változtatások és különösen a jogszabályi amely lehetővé teszi a kérelmező, és benyújtására. Amikor az amerikai benyújtott egy kérvényt a kontinentális kongresszus (mit), egyedül maradtak. Ez a kollektív dimenziót különböztet meg a legtöbb amerikai tapasztalatok a férjüket és testvéreket, valamint a nők a francia forradalom. Franciaországban a katolikus egyház keretet biztosított a megfelelő viselkedések rituálék, még a nők világi Applewhite és másutt; Harriet Darline [1990] illeték, G., figyelmes a körmenetek, a Sainte-Geneviève templomot nők Párizsban. Ezek a körmenetek, aki a borzalomnak a kevés kenyeret, aztán lassanként, 1789 nyarán, a világi pályafutását, erőszakos nők és Versailles. Párizsban, a céhek, a nők és más hasonló szervezeteknek felajánlott egy intézményi hagyomány, amelyen belül a nők közös élmény és a kollektív felelősség Applewhite és Levy [1990]. Nincs hagyománya, a céhek, az Egyesült Államokban. A katolikus egyház a marginális. Az egységes vallási csoport, amely a rendelkezésre álló teret, hogy a nők és a maguk szokott az állami és intézményi döntés volt a kvékerek, de sokkal kisebb pacifism, háború. Azt kérdezik, hogy a hazafiság. Ez egy új generációs, a hitelesség és a kvékerek sikerült különösen a rabszolgaság eltörléséért küzdő mozgalom élére, amely a becsvágy, a legnagyobb forradalom, azt az elvet, hogy "minden ember egyenlő" hozott létre. A következő tankolásig megtehető távolság Egyes nők azt a következtetést, hogy a forradalmian új generációs lőttek ki, az Egyesült Államok függetlenségének szószólója a pszichológiai nők, önérzetének, gazdasági függetlenség és a master legalább a saját életét. A szerző Judit [1798] őrmester azzal henceg, a "Nyugalmat", és a gazdasági függetlenség és a pszichológiai. Ez pontosan az, hogy Thomas Paine azzal érvelt, hogy az 1776 a "hazafiak", a józan ész röpiratát [Paine, 1776]. Azok az emberek, akik az új köztársasági kifejezett tanítása a tárgyaló és a csatába s a többi embert, föltételezte, hogy a nők ugyanolyan, mint az övék. Például a hadsereg tisztjei az öregségi nyugdíjra lenne jogosult, de nem azok az özvegyek. Annak ellenére, hogy kifejezett kívánságára a független polgár legyen saját tulajdona, például, hogy nem csak a kormánypártok szellemében a "lefedettség". "A férjek, mi büntetlenül - Abigail Adams, a javaslattevő a házasságon belüli erőszak esetében a köztársaságiakat, John Adams, majd a tanács nem?[4][4] Abigail Adams, John Adams, március 31-én 1776, Adams family... A megbeszéléseken az emberek a jó kormányzat át magukat a támadások ellen a király és a patriarchális női változata, a tükröződések, a kritika, a házasság patriarchális. A leveleket, könyveket, regényeket, verseket, csakúgy, mint a történész, Susan Klepp [2009], a fehér nők, a családi kapcsolatok. Úgy gondolom, hogy kevesebb a lányát, és üdvözli az új terhességek bejelentése a vigasztaló szó. Kifejezetten hivatkozik a szorongásai és a születési idő, az új, a gyermekek a saját és az oktatás - bár ezt az igényt arra, hogy az ígéret szerint jobb szülő a köztársaság. Amikor rájött, hogy a festők választották, inkább könyveket olvasni a hagyományos szimbólumok mellett, mint a termékenység, bőség. Nem tudták, hogy férjük azt remélték, hogy az önálló meghatározása és a függetlenség, ezek mind tovább nyújtózkodnak a politikai viszályok, megjelenik a hálószobában is. Klepp, Susan összefoglaló ez az átmeneti, feltűnő: 1776: a Függetlenségi Nyilatkozat érkezett családok, akik átlagosan 7,3 gyermeke. Az aláírók: a már 1787 a szövetségi alkotmány, az első ház az elnök és a tagok Washington a legfelsőbb bíróság az Egyesült Államok lett a mezőőr átlagosan kevesebb mint 5 gyermeket. Ezzel szemben az első évben a köztársaság, 1775-1825, fehér, ami azt jelenti, hogy a nők, az első, az ország észak-keleti részében, majd egyre inkább nyugat felé. A forradalom elkezdődött saját szobáikat [2009] Klepp,. Az coverture, igény az emberi jogok Általában, hogy a probléma az amerikai feminism volt Seneca 1867 1848 85199912 és a kiáltványt, amely a "Nyilatkozat az érzései. A világosságtól, közvetlennek, kizárni a politikai pártok és a nők először védekezni, hogy a közszféra még azelőtt, hogy képes megvédeni az emberi jogokat. A reformerek ellen gyakran kíséri az érveket, hogy a politikai élet. A feminism társadalmi mozgás keresése a kollektív kifejezés egy elégedetlenség a szabadságvesztés és az emberi jogok, és különösen a helyi forgalom, a fehér és a fekete nők mobilizálása, a mozgást, a rabszolgaság ellen, a fizikai és a szexuális rés nők és lányok. A reformerek voltak, főleg a jutalékok kizárólag nők, és amikor a sok egységeket, a nyilvánosság csak nő. A kisebbségi nők többet vállalt, aki az élményt, hogy beszéljen a nyilvános ülésein kvékerek maguk kifejezett, amit a kritikusok már "könnyű", azaz a nyilvános összejöveteleken, férfiak és nők. A 1830-1850. években, az aktivisták közötti együttműködés új stratégiák a szavában, és az emberi jogok. Azok a fogyasztók, hogy mobilizálják a boycotting által gyártott termékek a rabszolgák munkáját. Hála nekik, a politikai kérdések a kereskedelmi és a magán élet; a választott ruhát viselni, minden nap kellett venni. A fogyasztói bojkott továbbra is fontos fegyver az emberi jogokat, az aktivisták, a szakszervezetek a 20. század folyamán vagy a küzdelmek a munka ellen a workshopokon az ázsiai, és mi. A 1830S, a nők alárendelt helyzetbe kerül a rabszolgaság a kongresszusi dokumentum típus nagyon innovatív: a kollektív könyörögjek. A hagyományos egyéni hajlamos volt egy halom alatt eltűnnek a bürokratikus bürokrácia. A tömeg nem hallottam. Ahogy Susan Zaske?[5][5] (Lásd Susan Zaeske [2003, pp. 213-223], amely a..., aki tanulmányozta a petíciót - részletesen aláírták a petíciót a nők […] elutasította a "lefedettség", a férjek és apák, és megerősítette, hogy saját léte, mint az egyének. "A Kongresszus, 1837., mindkettő a rabszolgaság-ellenes petíció kapott - A nők százai által aláírt, és a férfiak és nők -, hogy a felolvasott volna a parlamenti ülésszak hetek óta. A képviselők a déli lekezelték, amely igazolja, hogy a nők voltak a gyanús, és erkölcsök szavazás egy (általában a szigony), nehogy a petíciók és beszéljék meg. John Quincy Adams azonban csak a korábbi amerikai elnök, aki folytatta pályafutását a hozzászólás, magas a nők, a vélemények", azaz minden, a béke és a háború, és minden egyéb fontos a társadalom". A következő évtizedekben tovább nő, a Kongresszusi petíciók hosszú javára. eltörlését. A harc során a nagy kampány folyamodót, akik hozzájárultak a 13. módosítást, amely jogilag a rabszolgaság keveréséhez, 1865. A törekvés önmagában politikai változás, amely a nők politisa A abolitionists támadták a leányhoz, s hangsúlyozza, hogy a megfogalmazott Grimke Angelina, 1836 -, hogy "Isten nem tett különbséget a férfiak és a nők között, az emberi lények […] mi az erkölcsileg csupán egy ember, egy nő is." [Grimke, 1838, p. 122]. A védekezéshez fűződő rabszolgák a led kérlelhetetlenül megvédeni saját jogait, a nők, az, hogy miért, és hogy a nemek közötti kapcsolatok is kritizálja a vám és az amerikaiak. 1848 nyarán öt barátok, Seneca, a New York-i: a "patak", "a felgyülemlett elégedetlenség", és úgy döntött, hogy összehívja az "Egyezmény a nők jogait". A dátum nem ártalmatlan: találkoztak abban a pillanatban, amikor a New York állam küzd a mélyreható alkotmányos változtatások és különösen a jogszabályi